Veel gestelde vragen

1. Hoe kan ik jullie buiten kantooruren bereiken?

Je kunt altijd een bericht achterlaten op ons antwoordapparaat. Wij krijgen dan een melding via de mail dat er een bericht is. Je zult dan maximaal binnen 24 uur van ons horen. In het weekend hanteren wij hetzelfde principe, maar kan de responstijd wat langer zijn. Via dit formulier kunt je al je vragen stellen. In het geval van spoed, of iets wat gewoonweg niet kan wachten: graag via whats-app.

2. Hoe ben ik het snelst op de hoogte van nieuw aanbod op de huizenmarkt?

Als je je inschrijft voor onze nieuwsbrief ben je altijd voorzien van het laatste en meeste recente nieuws. Daarnaast hebben we ook leuke weetjes, tips en andere zaken. Deze nieuwsbrief wordt ook op onze social media gedeeld, maar dan is het openbaar en het bereik ook groter. Deze nieuwsbrief verschijnt gemiddeld 1x per maand en je kunt je op ieder gewenst moment weer uitschrijven.

Klik hier om direct naar de inschrijving te gaan. Je krijgt ter verificatie altijd eerst nog een bevestigingsmail.

3. Waarom vind ik geen (vaste) tarieven op jullie site?

We hebben wel degelijk vaste tarieven en richtlijnen voor onze diensten. En het is niet zo dat we die niet willen laten zien. De praktijk wijst echter uit dat we steeds vaker maatwerk leveren voor onze klanten. Omdat we een veelzijdig en breed kantoor zijn, kunnen we op verschillende vlakken onze expertise aanbieden. Deze manier van werken: het combineren van aankopen, verkopen, verzekeren, adviseren, taxeren, waarde bepalen en hypotheek adviseren/ afsluiten, vraagt ook om een maatwerk tarief. Dat betekent niet per definitie dat we een "duur" kantoor zijn. Integendeel zelfs, juist de combinatie van diensten levert eerder voordeel op. Wij maken graag een offerte.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.

Snel zoeken